Ge och ta träff :)

publicerat i Allmänt;
Så nu är de inte många dagar kvar till julafton och idag är de ge och ta träff med massa trevliga människor :) Just nu är de massa lek i Wilmas rum, hon och Elias leker. Man kan tro att de är någon som har släppt ner en bomb i hennes rum. De är grejer överallt i hela lägenheten som han har släppat ut, men de fixas när vi kommer hem efter all jul överallt. Nu får jag äntligen sitta ner och ta de lugnt och vila min onda rygg efter en massa diskande och andra saker som jag vill ha gjort innan vi ska bort. Kommer inte hem förren på annandagen, vi kommer sova i Eskilstuna hela tiden hos mamma och beckis.
 
Har vart super mysigt att ha Elias här även fast jag inte fått mysa så mycket, men han gillar Wilma så mycket och hon honom. Hon är trött idag, för hon vart väckt 6.40 av honom när jag fixa gröt till honom. Sen när han vila så fråga hon när ska vi väcka honom, jag har tråkigt och vill att han ska vakna. Så hon tycker de är kul att han är här, men samtidigt jobbigt att vakna tidigt.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine Jonsson:

tack så mycket. vilken fin bild på dig!

Svar: Tack :) God jul på dig!!
Reggi

2:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Bara att vänja sig =) SNygg du är!! Och GOD JUL!

Svar: Jo de är ju de, tack så mycket :) God jul på dig med :)
Reggi

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Vad fin du är!

Svar: Tack!!
Reggi

Kommentera inlägget här :