Måndag

publicerat i Allmänt;
Som sakt jag gick till universitet för att hämta en bok som jag reserverat, men när jag stått där i kön i 15 min och de är min tur och hon kollar så är de så att jag har reserverat den i Karlstad. För jag tillhör dit för jag har lämnat in skolböcker där, men hon var snäll och sökte med sitt personnr om boken fanns i Örebro, men tyvärr inte så de vara bara att gå hemma igen. Men kollade på blocket och där fanns den och sen har jag beställt de andra böckerna från bokus idag, så de saknas bara en bok just nu och hitta 2 på blocket som jag mailat. Så nu är de bara vänta och se vad dem säger, bara hålla tummarna att någon av dem finns kvar.
 
Till lunch idag vart de sallad och sen kolla jag ett avsnitt av pretty little liars, sen tog jag de lite lungt i någon timme innan de vart en vända i väg till gymmet och gymma lite. De kändes helt underbart att vara tillbaka till gymmet igen :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Det är så himla dyrt med böcker! SKITDYRT

Svar: Ja de är ju de och värre är de när vi bara har sambons inkomst :(
Reggi

Kommentera inlägget här :