Lite vad som hänt och ska hända

publicerat i Allmänt;
Ja helt plötsligt kännde jag för att bara skriva lite här, händer tyvärr att jag nästan aldrig bloggar längre. Varför gör jag inte det då? Kanske för att jag har inte så mycket att skriva om längre.

Älsklingen och jag har vart tillsamman i 2 år och 1 dag i dag och hoppas verkligen att det blir för evigt. Älskar dig och bara dig jag vill leva och bilda famlj med.


Du och jag och jag älskar dig massor

Sen i lördags vart det kalas och mamma för beckis fyllde 12 år, ja hon börjar bli stor. Som sakt var inte länge sen hon var en lite plutt, hon växer så det knakar :P


Grattis i efterskott beckis <3

Nu sitter man här helt själv hemma och det är så tyst, hör bara tvättmaskinen som går. Så vad ska jag göra idag då? Ska nog skriva ner min redovisning som jag ska ha på onsdag, pp är klar och inlämnad. Men ska ju prata uöver det och tänkte fixa snygga kort som man kan. Men det blir nog efter jag käkat lunch och kollat på film.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beckaa <333:

Tack värdens bästa syster <3

älskar deej :)<3333333333333333333333

Kommentera inlägget här :