Stress stress

publicerat i Allmänt;
Sitter man här vid datorn och har nyss käkat frukost, blev att vakna senare än vad det var tänkt. Hade satt klockan på 6.50 men har inte alls hört den ringa, så jag måste ha vart riktigt trött. För jag brukar alltid vakna av mitt alarm på mobilen.

Känner nu att jag igentligen borde lyssna på min kropp och inte stressa så mycket, men denna gång kan jag tyvärr inte lyssna. Har sjukt mycket att bli klar med tills mitten av nästa veckan och de värsta är att vi fick tillbaka gruppuppgift 3 och de var den sista delen som jag vart med på som måste göras om, så då har jag det och göra oxå. Har inte förstått hur jag ska hinna med allt riktigt, så tror att de kommer bli plugg i påsk tyvärr för att jag ska hinna med allt som ska göras.
Inte gör det bättre att jag har ont i öronen heller och de på vårdcentralen såg inget fel alls, det såg bra ut i öronen. Men kan vara nått virus att jag håller på bli sjuk som gjort de eller att de blåst väldigt mycket i mina öron.


En bild på mig för 2 år sen när de var påsk

Jaha sätta i gång och plugga en massor nu då, kommer börja med gruppuppgiften. För ska skicka det jag gjort till henne jag arbetat med i morgon, så bara sätta i gång då.

Inte ofta jag skriver, men ibland känner jag att jag måste verkligen skriva av mg en massa :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebeckaalm :):

den där tröjan har jag nu :D <3

Kommentera inlägget här :