Tack för alla presenter

publicerat i Allmänt;
Så alla presenter fick vara med i ett eget inlägg


Från Tessan och André


Fick läppglans som luktar choklad och presentkort på hm för 150kr från Zandra med familj antar jag


En tulpanvas och dumlegodis från Sussi och Maria


Rosé Vin från Mia och Stefan

Sen nu kommer de presenter från familjen och så, från när jag hade kalas hemma hos oss


Genomskinligt naglack,mariannegodis och 2 st fotoalbum+ 300kr. Det fick jag från Mamma och Beckis


Ljustakar av Moster Pia med familj


Våffelgärn av Mormor och Olle


Presentkort på kicks av Malin och Wilma


Fint kort av min lillasyster Beckis, stod väldigt fint i de också, men fick inte visa nån. De var väldigt personligt

Sen hade jag visst missat att fota parfymen jag fick av min bror Fredde och Anna
Av Pappa, Ammi, Acke och Sebban så skulle jag få pengar, men pappa känner en som tatuerar och de skulle inte kosta så mycket. Så jag sa att jag vill ha en tatuering i stället. Så ska få enav dem:)

Sen av älsklingens familj fick jag 900kr och blommor :)

Älsklingen fick jag ju en plattång som jag har berättat i ett tidigare inlägg.

Tack alla för alla fina presener jag fått

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna - mamma till Leia:

bra grejer! :)

Kommentera inlägget här :