Grattis Wilma 4 år idag :)

publicerat i Allmänt;


Idag blir trollungen 4 år

Hon har blivit en sån stor prinsessa. Så vi sjunger för henne nu och säger Hurra hurra hurra.

Är hemma hos pappa och ammi nu, vi ska hämta beckis och sen ska vi åka till köping och gå på kalas idag. Wilma hade frågat om beckis också ville komma och självklart ville hon de.


Idag har jag ingen bra dag alls, mår inge vidare så jag har mitt fake smile på så att alla ska tror att jag mår bra. Fast innerst inne mår jag inge vidare och vill bara skrika ut, att jag behöver prata om alla mina problem.
Men kan inte prata med nån, har svårt attt prata med nån vad jag känner innerst inne. Usch vad jobbigt de är när man inte kan berätta hur man igentligen mår för någon för de kommer inte ut några ord alls. Om du inte fanns i mitt liv så tror jag att jag skulle må sämre än vad jag mår och hade inte alls fått mitt liv bra igen. Hade nog kanske inte levt idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blom & Hilton:

Let us sell our soul to the devil so we all can be slaves to the world of fashion...

2:a kommentar, skriven , av christoffer:

klicka in på min blogg. Följ gärna mig i bloglovin så kan jag följa dig :)

Kommentera inlägget här :