Tisdag

publicerat i Allmänt;
Så håller jag på att läsa min tredje kurs just nu och med den kursen har jag oxå 3 veckors praktik och är inne på min andra vecka nu. Trivs jätte bra och kul att se att alla arbetar olika. Det är bara jobbigt att ha praktik och behöva plugga och skriva, läsa en massor och så. Man lägger ner mer än 40 timmar på en vecka, förra veckan la jag nog ner 50-60 timmar och de är mer än heltid.

idag har jag inte fått träffat älsklingen nått alls, han låg och sov när jag gick i morse och sen vid lunch åkte han till jobbet. Men blir så när han jobbar eftermiddag och jag går i väg tidigt på morgonen på praktiken. Får hoppas att jag kan gå till praktiken, för jag håller på bli sjuk med ont i halsen och så.

Nu ska jag gå ut i köket och börja med köttfärsåsen

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av David Andreasson:

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

2:a kommentar, skriven , av Emmy:

hej fin blogg du har :) allt bra med dig?

3:e kommentar, skriven , av David Andreasson:

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

Kommentera inlägget här :