Tisdag

publicerat i Allmänt;
Så är man hemma i eskilstuna igen då, var tvungen att åka hem idag för i morgon kl 9 har jag min kurs som jag måste gå på,annars får jag inge pengar om jag struntar i de.
Har även sagt upp min lägenhet nu, så nu är de på riktigt. Jag ska verkligen flytta, har inte riktigt fatta de riktigt att jag ska flytta från eskilstuna. Trodde jag skulle stanna kvar där länge, men så vart de inte.

Var på stan en vända och sa upp min försäkring som jag har på mobilen, den är bara onödig och dyr. Sen var jag på hm och handla för mitt presentkort som jag hade fått på 150kr så de vart 3 par string trosor och sen hårfärg som jag ska färga i kväll. Så kommer bli brunett, hoppas verkligen att de blir bra.
Senare ska jag hem till pappa och ammi och käka lite mat, fredde och anna kommer oxå dit :)

Kommentera inlägget här :