Onsdag

publicerat i Allmänt;
Nu är de verkligt att jag ska flytta, fick mitt kontrakt idag så ska bara skriva under de. Så ska lämna in de i morgon samtidigt som jag ska ner på komvux och prata lite med dom oxå. Så saker har jag att göra i morgon.

Ligger i soffan och kollar på våra bästa år och när de är slut ska jag packa allt som jag ska ta med till älsklingen, ska åka till han idag med 14 tåget och kommer vara borta 1 vecka ungefär.

Hoppas allt som ska med får plats i min ryggsäck, ska ha med

- Singstar
- Sprit
- Passoa
- Kläder,strumpor,trosor,byxor,tröjor
- Smörgåsrån
- Plattång

Säger bara de hoppas allt får plats i en ryggsäck, för resväskan lämna jag kvar hos älsklingen i går när jag åkte från han.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linn F:

HEJ!



vad tycker du om min nya frisyr? spana in min blogg där det finns före och efter bilder!

2:a kommentar, skriven , av Walentin:

najs header ;)

Kommentera inlägget här :