Kalas idag

publicerat i Allmänt;
Så idag har de vart mycket fart här hemma, med att baka och rensa bort de sista för kalaset idag för älsklingen. Han fyller år i morgon. Så hans familj och min familj kommer eller delar av den i allafall och sen kommer wilma och hennes mamma oxå hit. De blir massa gott, tårta,muffins,bullar och kakor.

Sen i kväll blir de att åka hem till pappa och ammi och ha lite fest och käka tacos där, blir nog en super trevlig eftermiddag och kväll kan jag lova :)

Nu ska jag sitta här ett tag och försöka få min rygg och mage att må bra igen, de skulle vara skönt. Men inget jag tror på direkt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

GRATTIS

2:a kommentar, skriven , av feztis:

Det låter trevligt :)



Hoppas ryggen och magen blir bättre också :)

3:e kommentar, skriven , av malin:

söt blogg :)

4:e kommentar, skriven , av Mollymus - bloggar från Uppsala:

Gud vad sugen jag blev på tårta nu! :p

Kommentera inlägget här :