Måndag

publicerat i Allmänt;
Nu är soc papprena inlämnade men tror inte jag kommer få pengar, för de verkar som dom satt en gräns på 6000kr och jag har fått dom pengarna från försäkringskassan och skatte pengarna. Annars har jag bara tvättat idag och de var skit mkt tvätt, var länge sen jag hade så mkt, de vart hela 4 maskiner. Men de blir så när man inte tvättat på nästan 2 veckor så, har ju vart hos älsklingen mkt, var synd att ni inte kommer hit och käka slagsta glass, saknar dej ju. är jobbigt och vara i från dig och vara här hemma själv. Som sakt hatar och vara hemma själv eller vara själv alls bara.


All min tvätt, massor var de.. haha de är varmt hos mig kan jag lova er, till och med nasse är helt utslagen :P


Så här mkt visar termometern hos mig just nu, de visar varmt ute för jag har den i solen.

Kommentera inlägget här :