Snart ses vi igen :D

publicerat i Allmänt;
Åh nu ses vi snart.. sluta tidigare idag för vi har grupparbete och vi gjorde inte så mkt, vi prata mest. Men de vi har som ämne är i allafall tatuerings kulturen, jag ska skriva lite om olka mässor,tidningar och så. Har gjort lite, men ska  göra mer nästa vecka.. och nästa vecka på lektionen ska vi ha med oss nått som man bakat eller laga nån mat.. funderar på om jag ska be ammi göra hennes äppelkaka får se.. för jag kan ju inte baka.. haha.. är dålig på sånt :P

Ska i allafall åka med 18 tåget till dig och då ses vi snart, har saknat dig väldigt mkt. Mkt mer än vad jag trodde, trodde ju inte att jag skulle känna så här för dig. Men är glad att jag gör de, du får mig glad och jag är mig själv med dig och de känns skönt. Du har ju fått träffat den riktiga reggi som pratat väldigt mkt i bland.. och när jag gör de.. så är de bevis på att jag trivs med dig.. sen är vi lika barnsliga båda två.. skrattar åt samma saker och tar inte allt på allvar som vi säger till varandra hehe :P Kommer vara med dig i flera dagar igen och sen din söta dotter oxå :)

Har funderat ett tag.. och undrar vad ni är för några som läser min blogg.. för de är ju några stycken.. visa vet jag och visa har jag ingen anning vilka de är.. Men kan ju lämna en kommentar så jag vet vilka som läser, de skulle vara kul :)

Ha en bra dag så hörs vi snart igen :)

Kommentera inlägget här :