Årskrönika 2009

publicerat i Allmänt;
Januari

Jag kom in på komvux och börja plugga några ämnen, träffa mycket nytt folk :)Min bebis blir 10 år och blir en stor tjej. Jag träffar min älskling för första gången, vi käkar på max ;) Träffa hans Wilma för första gången :) Var mycket i arboga hemma hos älsklingen och har stannat där sen dess :D



Februari

Vi firade Wilma och jag träffa hans familj för första gången. Farfar skulle ha fyllt år och jag är lite deppig och saknar han mycket.
Älsklingen träffar min familj för första gången, vi är hos pappa och ammi och äter. Jag pluggar på fortfarande och de går så där med allt.



Mars

Jag var på soc och prata, för jag ville ha hjälp. Kunde inte försörja mig själv, plugga bara på deltid så fick inte så mycket pengar alls. Fick även svar att om jag pluggar ska jag klara mig på de pengar jag får av csn. Var så arg minns jag.
Jag övervägde att sluta skolan och jag bestämde mig för att sluta skolan, så vart helt arbetslös i stället tyvärr :( Jag fyllde år och de var tänkt att man skulle festa, eller visst jag drack och var nog lite onykter. Men var besviken på mina vänner som inte drack och sen åkte hem tidigt. Vissa hade jag översende med vissa, men inte andra.



April

Jag började på Kfg och träffa nytt folk och hade en bra handledare och lärde mig väldigt mycke. Hela påsken var de fullt upp kan jag lungt säga. Jag fick blommor,örhängen och chocklad av älsklingen :D



Maj

Vi tjafsa för första gången, han bara drog från mig då :( Zandras och Jonnys dotter Chelsea föddes och vart en väldigt söt lite tjej :)
Vi hela familjen nästan, käkade på ming palace och träffade Annas familj för första gången, var en trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat :)



Juni

Beckis hade teater och hon var Annika i pippi långstrump, vi var där och kollade och hon var så duktig så. Eskilstuna firade 350år och vi skulle se circus, vi trodde att de skulle vara kul för Wilma. Men hon var inte alls så intresserad alls. Älsklingens föräldrar var med och vi alla var hemma hos pappa och ammi och fika och de var en tokig hund.
Jag färgar håret blond, så jag blir blondin igen :)
Beckis har skola avslutning, hon slutar 3an min lilla tjej. Firar midsommar med älsklingens familj.
Fredde och anna har sin flytta ihop fest och man festar och har sig. Hade en trevlig kväll och natt :)



Juli

Älsklingen och jag firar 6 månader på astrid lingrens värld och i bilen. Som sakt vi var på astrid lingrens värld med älsklingens föräldrar. Är för första gången på lek och bus landet i örebror och de var massor av folk, men vi alla 3 hade de roligt där.
Beckis kom till oss och hälsa på och var med oss en hel vecka.



Augusti

Älsklingen och jag tjafsa, han ville att vi skulle ha en pause. Han visste inte vad han ville, men sen visste han vad han ville och han ville leva resten av hans liv med mig. Han kom hem till pappa och ammi där vi satt och festa, hade en trevlig kväll. Å-festen var i 2 veckor och inte alls som den har vart dom andra åren alls. De var sämre än dom andra åren.
Sarra och offe vart föräldrar till Nova.
Beckis klippte av sitt långa hår och blev korthårig, hon vart så fin så :)



September

Så vart man brunett också.
Anna fyller år och fredde hade fixat överaskning för henne, de vart kryssning. Men hon trodde bara att de var hon och fredde som skulle åka själva. Men så vart de inte alls, vi var några från våran familj och hennes familj och hon vart väldigt chockad kan jag lova.
Bestämde att jag skulle flytta till arboga och bo nära älsklingen hela tiden:)



Oktober

Var hos tandläkaren och jag hade ett litet hål usch. De möblerades om hemma hos älsklingen i vårt rum, Wilma fick som ett helt eget rum som hon kan leka i.
Jag klippte håret kort igen, hände inte så mycket den här månaden. Vi var i badhuset och lek och bus landet.



November

Fick en fin spegel sussung, från när hon hade vart i kina :)
Jag slutade och prata med sara och vi är inte vänner längre och jag vet vilka min riktiga vänner är. Ni vet vilka ni är älskar er.
Vi var på lek och bus landet med tessan och andre och barnen och de kommer vi göra om flera ggr kan jag lova :)
Såg Eddie och Rabih från idol i köping, dom var riktigt bra. Älsklingen fyllde år och vi hade kalas hemme hos honom för familjen, både hans och min och sen på kvällen vart de lite dricka hemma hos pappa och ammi.
Såg New moon på bio med älsklingen i köping.



December

Jag flytter från eskilstuna och flyttar till arboga, bara 2 trappor i från älsklingen ;) Vi far och flänger hela julen, sover hemma 1 natt på 1 hel vecka. Julafton hos farmor, juldagen hans mamma och pappa och sen mormor. Annandagen hos min mormor.
Gjorde de kul fint hemma hos oss, med julgran och pepparkakshus och massa pepparkaksbak. Så nu har vi pepparkakor hemma så de räcker länge.



Gott nytt år på er alla som läser min blogg :)

Kommentera inlägget här :