Träffar älsklingen snart

publicerat i Allmänt;
Har man vart på stan och handlat lite, som ansiktsvatten och ibumetin. Så att man har nu dom här dagarna som man har mens. Var även på ams på möte och prata lite, de kändes bra och hon verkade förstå mig och tyckte de var bra av mig att vara så framåt och säga att jag inte orkade gå hemma och ville göra nått. Så kommer få en kallelse till nått liknade som kfg, nångång om 2-3 veckor. De ska vara en nästa vecka den 2 men sa att jag skulle vara bort hela nästa vecka hos älsklingen och hon förstod mig helt så de kändes skit bra :)

Blir tyvärr inge Dead by April idag, lite synd faktist. Hade sett fram i mot att se dom. Men får hoppas att de kommer mera chanser att se dom.

Nån som gissa de rätt att de var Chai Latte som jag unna mig :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

TÄVLING!!



Vinn presentkort på H&M! Perfekt nu när höstmodet har kommit!



Extremt lätta regler! Lycka till <33

2:a kommentar, skriven , av Lexie:

åh, nu blev jag sugen på chai-latte hära :)

Kommentera inlägget här :