Vill sova just nu

publicerat i Allmänt;
Oj oj oj... hela datasystemet på vårdcentralen och landsting i södermaland verkar som de lagt av. Jag hade en tid 10 för att ta prover och se om jag är laktos. Måste ha de på papper för att visa de för soc. Men dom kunde inte se vem jag skulle träffa och så. Så jag fick lämna namn,person nr och tel. Så man vet ju aldrig när man får en tid. Sen fråga jag om dom ringer.. men fick inget svar. Så vet inte hur jag ska göra.. för om jag inte är hemma och ser att jag har fått en tid och missar den får jag ju betala för att jag har missat.... rätt irreterad på de just nu. Sen hade jag ju kunnat sova ut länge i morse.... för är så trött idag. Men hinner inte sova. Ska ju till kfg kl 13 och prata och få datum för alla träffar.

Hehe nu står barnen här ute och skriker Regina Regina

Kommentera inlägget här :