Fredag i morgon =D

publicerat i Allmänt;

Så är de helg i morgon då.. veckorna går fort och helgerna går fort, vart tar all tid vägen nånstans. I morgon kommer de bli en super skön dag på jobbet, ska vara på draken och dom kommer att ha 9 barn, man vet aldrig de kanske blir mindre, sen kommer vi vara 5 vuxna. Men de skönaste är att jag slutar halv 2 och då ska jag hem och städa lite innan jag ska åka till mamma och handla och hämta lilla syster. Sem ska hon och jag käka på american pizza today och hon ska sova hos mig. För vi ska till grönalund i ¨på lördag och de verkar som de ska regna hela dagen.. hehe så får ta med paraply. De blir jag,beckis,tessan,nina,madde och mattias de bästa med att de kommer regna är nog att de kommer nog inte vara mkt folk så inga långa köer alls haha :P

Kommentera inlägget här :