Vad ska jag göra??

publicerat i Allmänt;
Fick svar från min överklagan idag..  de vart inge bra..

Här kommer lite småt vad som stod i den.

Regina har bedömts sakna grundläggande behörighet då hon endast har 78% med lägsta betyg Godkänt i sitt slutbetyg från gymnasium.
Vi har på nytt gått igenom Reginas handlingar och ser ingen anledningar att ändra vår bedömning. Vi anser inte heller att hon, utifrån övriga insända handlingar, har motsvarande kunskaper på annat sätt.
Vi anser därför inte att det finns anledning att ändra tidiagare beslut

Så vad de verkar som.. så tycker dom inte att jag har kunskap.. menar dom då att mina kolleger ljuger för mig att jag är duktig??? Ne de tror jag inte.. för jag tror inte högskolan ens ringt mina referenser och frågat hur de ligger till med allt..

Vet fan inte vad jag ska göra.. så de verkar som jag måste läsa nått ämne.. men vad.. snälla kan nån ge ett förslag lr två??

Kommentera inlägget här :