.....

publicerat i Allmänt;
Känns som jag inte har nått liv alls, specilet inte veckorna.. vad gör jag.. jag går upp på morgonen går till jobbet och jobbar.. leker och busar med barnen =) Sen när man slutar är man så trött så sover typ 2 timmar sen lagar man lite mat sen sitter man här lr i soffan och de gör jag varje dag.. blir galen måste finnas nått annat jag kan göra. Sen blir jag så himla arg på mig själv varför jag inte pallar mig ner och styrektränar, jag skulle må så mkt bättre då. Jag måste verkligen säga till mig själv nu att jag måste börja träna...

Snacka med björn på msn igår och skit vad han var trevlig, han sa att han mår så mkt bättre nu och att han tänker på mig hela tiden och han vill att vi ska träffas och att han sa att han kommer vara en sån mkt bättre person när vi ses.. men de är upp till mig när vi ska ses, han sa ring när du kommer hit.. men jag vet inte alls om jag vill att vi ska träffas.. visst jag tänker på han så mkt och jag saknar han.. men endel gör de inte alls.. den andra delen vill nått hellt annat.. den vill ha nån annan..

Helg i morgon så himla skönt =D

Kommentera inlägget här :