Kräftskiva =)

publicerat i Allmänt;
Har inte vart hemma på hela helgen, åkte till mamma i fredags direkt efter jobbet. Så jag har vart hos mamma hela helgen. Åkte dit i fredags för att de var skiftingedagen i går.. så vi var nere och kolla men de var bara skit.. de har bara blivit sämre och sämre.
På kvällen så käka vi kräftor och annat och drack hade de mkt trevlligt faktist, var skönt och bara sitta och snacka och dricka och inte gå ut på krogen=) Sen snart då måste jag säga till dig att du kan inte bara.. varför stanna du inte kvar längre, du visste ju endå att han inte skulle nånstans och du  hade taxi pengar.. du försvinner jämt när du är med en kille, man träffar dig nästan aldrig nu förtiden och lär väl inte vara med dig på kryssingen heller.

Usch tycker de är jobbigt när ni bråkar...  de kändes som för i tiden när jag var en liten flicka som gömde sig på sitt rum när ni stod och bråka i hallen. Tack tessan.. hoppas du kom hem ordentligt i går=)
Lite bilder från i går bjuder jag på ;)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frugan:

HAHA va söta vi är på sista kortet hahah. Och ja, jag kom hem ordentligt, åkte med din pappa o pirjo i taxin ;)

Kommentera inlägget här :