Glad att de är slut =)

publicerat i Allmänt;

Reggi säger:

hej

Björn säger:

va fan har du fått en son

Björn säger:

Gott Nytt År förresten

Reggi säger:

haha

Reggi säger:

detsamma på dig

Björn säger:

på er alla där uppe i de blå eskilstuna

Reggi säger:

haha.. här är de inte blått hehe.. de är mulet

Björn säger:

ska på rättegång om en månad typ

Björn säger:

så inte så bra här typ men försöker att håll minen uppe

Reggi säger:

okej.. men annars är de bra med dig?

Björn säger:

så det kommer att bli ett tråkigt 2008 år

Björn säger:

för mig

Björn säger:

nja sådär

Björn säger:

bra typ

Björn säger:

ja håller ihop min kropp iaf

Björn säger:

men men ska ner i tvättstugan nu

Reggi säger:

okej.. gör så du

Björn säger:

ha de så gött kram kram

Björn säger:

ta hand om dig

Björn säger:

Reggi säger:

ta hand om dig med..

Reggi säger:

kram

Är så glad att de är slut mellan Björn och mig.. men endå så tänker jag på han och ville se hur han mår.. och han mår skit och de var de enda han ville säga, han skiter verkligen hur de är med mig. Så glad att jag har vänner som bryr sig om mig när jag mår skit.
I morgon är de nyår och de ska bli en kväll jag aldrig kommer att glömma.. allt ät klart för nyår, klänning köpt och smycken och sprit haha :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av T:

Klart du
har oss, de vet du. Vi finns alltid ett telefonsamtal bort :D Tonight is gonna be crazy :D Wiiee

Kommentera inlägget här :